Ouch

Some time, it's haaaard to be a woman. Okej så hemskt är det inte men satte in min första spiral idag, utan bedövning. Det gick verkligen bra och är inte alls lika hemskt som alla säger. Dock fick jag blodtrycksfall o var nära på att svimma när jag satt i stolen men efter en tablett druvsocker och 5 min vila så var jag helt återställd och nu känns det nästan inte alls. Så skönt att ha det gjort, nu är man safe i 5 år iaf!
 
Min söndag var Amazing iaf, hade fantastiskt sällskap och en massa kul. Dagens höjdpunkter var att få snooza i sängen, luncha m mina fina damer, stor losa i bowling och se The seacret Life of Walter Mitty på bio. Filmen bjöd på fint soundtrack m bl.a. Jose Gonzalez, Of Monsters and Men, Rough Wave m.fl. Filmen i sig var en feel good rulle utan konstigheter, lite tam utan överraskningar men scenerna av Grönland och Islands vackra landskap klår ju de flesta specialeffekter. Undra om Island blir nya "Grekland" nu likt efter Mamma Mia hajpen? Tyvärr måste jag hålla med min vän om den simpla bild filmen porträtterade av Ölandsborna som att de skulle vara lika lättsinnade som deras "bekymmerslösa liv". Typ barnens ned byte av longboarden och öbornas dåliga engelska kunskaper. MEN jag gilla filmen och tycker att Ben Stiller har gjort en bra film för en bred publik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0