Till alla er som inte kan hantera en eldkastare under vatten

Är så sjukt utarbetad just nu, tror dessutom att jag håller på att råka ut för en förkylning vilket inte är okej! Det är verkligen inte läge för det! Är dock väldigt glad att jag har fått jobba för även om det var lite småtungt så har det varit väldigt roligt :) Fast kan ju säga att kroppen är lite öm...
 
En fördel m att vara så trött är att man blir sjukt lätt road. Jag och min fina Hanna har haft så sjukt roligt över så sjukt lite:. Fok måste ju ha trott att vi är smått galna haha :) Nu ska jag läsa lite si-fi och sen sova. Godnatt mina katter, vi ses under skuggan av stjänorna! 
 
Haha,  det här innlägget borde hete lol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0