Today is Tasty Thuesday

 Idag så investera jag i nya hudvårdsprodukter (plus en fin och praktiskt plånbok) i sann tasy tuesday-anda. Det var ingen billig historia kan jag ju meddela, får hoppas att den här gången så blir inte mina produkter uppätna! Det var banne mig sorgligt, det är inte ofta jag gråter men då var det nära. Frågan är ju bara vad som är sorligast, att mina produkter blev uppätna eller att jag nästan började gråta över det haha. Det roliga var att det fanns en billig  sminkborttagning m i väskan som den söta hunden länsa men den dög tydligen inte i honom, nej ska det va ska det va I guess!
 
Nej nu ska jag ta och inviga min nya mjölkskummare och se film på min tv som äntligen kommit upp på väggen! Hade tänkt träna lite men känner mig lite harklig så vågar inte riskera någon förkylning. Excusesexcuses tänker ni men ni kan inte min kropp. Bara jag vet hur jag mår!!! Så, då fick man ut lite passiv illska också =) Hahah, näe bara skojar<3 Tasy Tuesday på er!
 
(Ja,försöker mynta uttrycket Tast Thuesday så get in line people. Ingen vits att sträva emot)
 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0