Skyfall

Alltså, jag är ju som en tolvårigpojke ibland. Det är nästan löjligt hur mkt jag älskar action filmer och specialeffekter. Sitte som ett fån i biostolen m mitt stoked-face on. Jag hade dock inte förväntade mig något från den nya Bond filmen. Hade bara hör medieåkra saker om den och att han drack Heiniken (WTF?!), not ok liksom. Men redan i introt så väcktes samma känslor som Sean Connery gav mig som 5-åring.  
 
Åh jag bara älskar Skyfall iaf. Castingen är fenomenal, scensättningen=amazing, spännade story och detta tillsammans m Adeles otroliga stämma är ju ett segrande koncept!  Han som spelar skurken är så jäkla skicklig, tänk vilken kontrast det är mellan hans karaktär som mästerskurk i Skyfall och som den älskvärda, mörka främlingen i Eat, pray, love. Han får en guldstjärna i min bok. Kul m lite skandinaviska stjänor också, även om Rapace bara hade en mindre bi-roll utan repliker. Tänk vilken kul grej att ha på cv:t.
 
Så om det inte har framgått ännu så rekomenderar jag er att se den, NUUUU. Jag ska se den minsten gång till på bio. Men se så är jag lite smått nördig också. Önskar typ att jag vore Bond<3.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0