Idag var jag en sväng på stan

Idag var jag på stan en sväng m Petra och jag körde (stolt). Vi shoppa och jag passade på att lämna in min mobil för lite serving. Dock känns det ju fruktansvärt att vara utan mobil, känner mig naken isolerad. Längtar tills jag får tillbaka min ögonsten! Tur att personalen där är så pass trevlig att man endå lyckas lämna butiken med ett litte lättare hjärta, det är ju endå för mobilens och mitt bästa! ;) Tyvärr han vi inte fika något på vår lilla shoppingtur så har ett obesvarat kaffe sug ikv men ska sova snart så det är som inte lönt att hälla i sig koffein då. Ack detta arma liv! Any how, måste lämna datorn nu för lite mer konkreta saker, pusspuss

Idag körde jag på linne och kavaj, vilket vinnande par
O


Och detta fick jag med mig hem bla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0