Från mig till mig

Som jag misstänkte, min hy är en öken. Super skönt m en ansiktsbehandling, minus dock att tjejen (som i övrig var duktig och trevlig) var förkyld och snuvig vilket inte kändes jätte fräscht... Hyn kändes iaf återfuktad när jag gick där ifrån, även om den är lite flammig ikv men det har nog lagt sig till imorgonbitti. Däremot så vra jag lite nöjd m mig själv som trskar runt osminkad på stan direkt efter en ansiktsbehandling som kan vara lite upprörade för hyn. Ska bli så himla gött att inte tvätta av något smink ikv! Ett till löfte till mig själv, försöka använda smink mindre. Det känns som att det måste vara skonsammare för hyn samt den lite skrämmande tanken att man aldrig kommer ha lika ung och fin hy som nu... En liten tankeställare till smink tycker jag.


Det är en moisturizer mist, en återfuktande dag/nattkräm och en ansiktsmask för torr hy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0