Fan

Visst det skulle bli såhär, nu vill jag ju ut ändå!! Kan inte vara själv på en fredag alltså, menmen så är det väl när man är en prolletjej ;) Tur att jag vet att kommande dagar kommer bli lite mer festliga. Jag ser fram emot imorrn bla, då ska jag och min homegirl laga trerätters (tänkte dock tjuvstarata och göra klart efterrätten) och dricka vin. Funderar på att köpa en ox, just in case även om jag vet att alla vinnördar bara vill slå min på fingrarna för det. Men jag motiverar mig precis som alla andrasvenne-alkolister, jag köper box så att jag bara kan ta ett glas utan att en hel flaska bli dålig ;) öhöh.




Festliga toner för helgen
Tim Mason – Anima - Original Mix
Tove Styrke – Call My Name - Dimitri Vangelis & Wyman Remix Radio Edit
Gums – Dans Nos Vies (In My Life) Feat. Elephant Man - French Version
John Dahlbäck – One Last Ride - Radio EditDeniz Koyu
Capt Kirk – Every Teardrop is a Waterfall - House Remix
Dirty South & Thomas Gold – Eyes Wide Open (feat. Kate Elsworth)
Michael Calfan – Resurrection - Axwell's Recut Club Version
Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji – Pressure - Alesso Edit
Deniz Koyu – Tung! - Radio Edit
Rihanna – Where Have You Been
Veronica Maggio – Jag kommer - Mash Up International Remix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0