20120228

Idag var jag på stan en kortare sväng för att bla spana in bok rean lite. Tyvärr hade jag inte så mycket tid så hann inte kolla så mkt så sprar handlandet tills jag hinner spana över utbudet lite bättre. Dock kom jag inte tom hänt från stan, fick m mig 3 par skinnhandskar och en mössa men framförallt så hann jag m en mysig fika m Petra!

Haha det är så underbart vad duktiga vi är på att vara odiskreta. Känns som hela Umeå får lära sig om våra privatliv, vare sig de vill de eller ej.


(Hon är egentligen lycklig över att vara i mitt sällskap även om det inte framgår så bra på bilden)

Kaffet var galet gott måste jag säga, drack tre koppar...


Inte en sådan bra bild (sött m mina tår i hörnet) men ides inte lägga ner så mkt tid tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0