20120223

Vilken smått omtumlande vecka det har varit men det känns som att det börjar lösa sig det mesta. Är så sjukt trött kan jag lova, vet inte om det var det klokaste jag kunde ha gjort att gå ut igår och sedan ska upp tidigt dagen efter för jobb. Det var slitet men kul men nu har jag förtjänat att vara lite tråkig och prioriter lite andra saker en fest. Det finns ju tyvärr måsten här i livet också. Imorgon så är jag beredd på mycket jobb men sedan förhoppningsvis middag m föräldrarna då vi ska ut och äta. Jag är sjukt taggad på Kina-buffe (hatar ju inte Kina-buffe) och dessutom kan man välja sushi ockås! Åhhhh vad jag vill ha sushi, har creavat det hela veckan. Nu ska jag sova snart, är så trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0