What'supWhat'supWhat'sup

Wow så mätt och belåten jag är. Gjorde en fet portion pastasallad när jag kom hem idag efter jobbet och avslutade med en påse bortglömd naturgodis, ibland har man ju tur ;) Hoppas ni har haft en skön helg, själv så har jag jobbat hela helgen. Däremot så hann jag med en klassisk hemmafest. Det var roligt, kändes verkligen som "back in the days" som man brukar säga. Saker jag ser fram emot nu är min semester! Hoppas på Gbg och Sthlm men hade nog föredragit lite sol i ett varmare land. Får se vad man lyckas landa helt enkelt. Nu ska jag ge mig in i infernot som kallas min garderob. Ajust det, kan vara värt att nämna att kvällens tema var hattar. Lev och må! Xoxo
 
 
 Är något piggare idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0