On a high

Vart är man någonstan i livet just nu? Man kankse borde känna lite mer ångest just nu men har haft en sånn rolig dag idag och jag har så himla underbara vänner som jag vill bara vill pussa, krama och tacka för att de finns! Det är så mkt man kan nojja sig över här i livet men hur underbart är det inte att bara får vara i livet?! Mindfullness is a powerfull thing. Jag är iaf väldigt glad och tacksam. Tänk ett liv utan utmaningar? Det är som ett tv-spel utan starpatser, vilket är kickarna och hela poängen m att ens lira till att börja med. HAha, shit vad blommor och solsken det blev but it's true though. Näe hörrni, game on säger jag.
 
Till mina fina :*
Admiral P – Kallenavn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0