20120417

Tja! Nån annan än jag som valde kurser/program för ht12? Som det känns just nu så ser jag mig inte på universitet till hösten. Hade hellre använt den hösten för att resa, typ äta god mat och se nya saker men vem vet. Det skadar iaf aldrig att söka! 

Shit vad tiden bara rinner iväg, tycker att m man knappt hinner m att leva i nuet då man har såp fullt upp m att ordna och oroa sig för framtiden eller grämer sig för något som redan har hänt. Ska verkligen försöka bli bättre på att leva i nuet. Synd bara då jag har insett vilken ospontan människa jag är och hur mk bättre jag mår av en planerad och gärna strukturerad vardag, tricky. 

Nu tror jag dock att jag ska ta och sova, en till sak som jag hade tänkt bli bättre på om jag inte minns fel ;)

Xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0