Friday night

Denna helg har jag bestämt mig för att hålla mig borta från krogen, kom inte ihåg vilken den senaste helgen jag inte var ute. Tror det kan vara klokt både för mig och min plånbok att stanna hemma this weekend. Men jag är inte sorgsen för det, ist hade vi jätte god middag hemma m vinkokta musslor och krusbärskaka till efterrätt. Jag hade faktiskt en riktikt trevlig kväll med föräldrarna, tror verkligen att relationen till föräldrar växer m åren. Klart man alltid gillar dem men man umgås ju som på ett annat sätt. Jag visa dem bla musik som de missat under deras yngre år och försökte tigga till mig en utlandsresa, tror inte att jag lyckades tyvärr ;)

Det här är playlistens som varvades under kvällen, riktigt bra musik om man frågar mig.

Lite så där skön och inte så ny musik

Till vinet/kaffet

Fortsatt trevlig helg, nu blir det sängen för mig!


Kommentarer
Postat av: Helena

ja en o annan fin kommentar brukar det bli :)

2011-09-10 @ 08:00:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0