Stan/stallet med Hilda

Idag har jag haft en väldigt softa dag som jag spenderade mestadels med Hilda. Vi var bla på stan en sväng, där hitta jag en jätte fin kimo på H&m som jag köpte. Synd bara att jag glömde min påse hemma hos Hilda. För försöka komma ihåg att hämta den imorrn. Efter stan så for vi iväg till Hippologum (tror jag det heter). Det är iaf ett stall vid Forslunda. Där tittade vi på när Hildas lilla syster Sofia skulle hoppa m häst, mkt imponerande. De är så himla duktigt, man ska nog ha modet för att syssla m den sporten. Det var väldigt trevlgt iaf och det var så många söta hästar. Önska att jag kunde rida! Får väl bli en pensionärs dröm tsm med att spela ett instrument ;)

Btw, är det ovanligt att mitt kort blev skimmat i Danmark. Och folk tycker jag är överförsiktigt m mitt kort, inte så konstigt säger jag. Blir ju snart paronid över mitt kort, varför vill världen råna mig =( Så nu blire ingen shopping fören måndag, kort skynda kom! 


Frukost, because it's good for you
Himlen var så otroligt vacker vid solnedgången ikv att vi blev tvungen att stanna och fota den

Systrarna Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0