Sammandrag av helgen

Oj, ja vad gjorde jag i helgen. Som vanligt har den gått fort. På fredagen åt jag en super god pankaks lunch hos Malin tsm m Hilda, hann jag m lite shopping och på kvällen dansade jag till Nause som spelade live på Corona. På lördagen så fikade jag m föräldrarna på dagen och de måste ha blivit på ett bra humör för jag fick tillgång till bilen sen på kvällen vilket jag inte var sen att utnyttja. Först hälsade jag på min lilla sjukling, sen hänge m Pauline och Andrea (kul att äntligen få träffa de tjejerna igen, go pauline säger jag som har skaffat sig en super gullig pojkvän) och avslutade kvällen tsm med min Bya-tös Petra. Riktigt skön kväll, vilken lagom lördag. Precis vad jag behövde! Söndagen hjälpte jag till m att röja i en lägenhet så det skulle kunna läggas nytt golv, pingis m kidsen (de är ju så himla lovely hela högen) och givetvis så grattad jag min far. Är väldigt glad över att jag fick komma till världen, även om inte pappa ska ha all ära för det. Så tack mamma och pappa, jag gillar att leva! :)



Sympati "smicear" m pappa, haha den mannen är ju inte alltid fotogenisk ;) Söta pappa!
Btw, jackan är ny! Inte så tydlig bild men den är pälsig och varm, just how I like it :} 


Köpe fina smycken också, gillar speciellt armbandet skarpt


Kommentarer
Postat av: Pauline

Att vi sågs i helgen betyder inte att du slipper mig framöver!!!!1 Muaghaghaha

2011-11-15 @ 14:21:51
URL: http://pauline.spotlife.se
Postat av: Mallan

duuu jag tror vi har köpt likadan jacka haha visst köpte du din också på carlings?? vem skulle gissa att jag skulle bli en pälsbärare tillslut?

2011-11-15 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0