Middag på Costas

Hur mysigt är det inte att äta på resturang, speciellt om man har fint sällskap! I torsdags var jag och Hanna på Costas för en lite catch up-middag. Jätte kul, tycker man har som trevligast över en bit mat. Jag åt Moussaka och Hanna tog nått på r tror jag att det var, det var iaf också typiskt grekiskt. Min mat var god men hennes var ju tyvärr godare, nu vet jag iaf vad jag ska beställa nästa gång! Bredvid resturanger så har de Costas Cafe så vi gick dit för att ta en kaffe och kaka på maten. Stackars Hanna blev dock lurad av mig att prova en latta (blev nästan lite upprörd för att hon inte drack kaffe, vadå grupptryck?). Jag föreslog att hon skulle smaksätta den så skulle den inte smaka så berskt men baristan tillsatte knappt någon essens så där satt Hanna och försökte pina i sig kaffet. I'm so sorry, jag tar på mig den!

-"-Kaka, på en thoorsta?! Jo man tackar"!
Hanna var nöjd över sina söta byxor

Är cool på resturang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0