Helgen som var

I fredagskväll så styrde jag klackarna mot Corona tsm med trevliga människor. Det fanns några orosmåln men kvällen blev verkligen lyckad. Lite slitet var det ju dock när man inte kom isäng fören sissådär sex på morgonen och skulle upp vid halv tio för att sätta sig i bilen och åka iväg till Åsele. Men väl framme så var det roligt. Vi träffades de närmsta på pappas sida för att fira min farmor och farfars har guldbröllop! Tänk att de har varit gifta i 60år, det är en lång tid tillsammans och det är verkligen värt att firas. Den dagen/kvällen bjöd på myyycket god mat, museumturer, sång och lekar. Jag tycker verkligen om min släkt, det är snälla människor och det är en av de bästa egenskaper man kan ha enligt mig.

Idag blev det lite merbesök hos övrig släkt på mammas sida och givetvis, fika och mat i överflöd. Jag kan absolut se mig själv om ca 40år, pracka på släkt och vänner mer mat och fika än vad de orkar äta. It's tradition haha. Lyckan var dock när jag lyckades lås upp min mobil igen efter att ett av mina fina kusinbarn bestämde sig för att leka m den och lyckades låsa de på köpen. Usch vad hemskt det är att vara utan telefon, mår dåligt enda in i själen typ vilket egentligen är lite sorgligt när man tänker efter ;P

Nu så ska jag skynda mig i säng, ska upp och luncha m Emma imorrn, sen tandläkarn (hjälp) och därefter blir planering inför Ac-toppen lägret. Xoxo

Fredag


Working the straw-look

Lördag

Min fina farmor och farfar, visst var de vackra!


Orginal sånghäftet från deras bröllop -51 in scannat, mycket rörande tycker jag


Fina farföräldrar!


Söndag
Snön föll, lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0