21.11.2011

Kännes galet att det är första advent i helgen, om det inte är iaf lite snö på backen då så drar jag ned rullgardinen! Däremot så ser jag fram emot att ta fram all mysig julbelysning, det lär inbringa lite julstämning iaf. Idag har jag, Emma och Nicklas planerat inför helgens Ac-toppen läger. Det känns ju lite tråkigt dock att lägret är samma helg som Phantome of the Oprea kvällen på Rex men plikten går först. Dessutom så brukar de här lägrena vara väldigt roliga, ni vet vad man säger -det är från fyllon och barn man får höra sanningen och det är man inte sen med att uppleva på dessa läger ;)

Nu ska jag röra mig mot sängen och läsa lite i min bok av/om Carolina Gynning. Hade helt glömt bort att jag hade den. Kanske inte värdens djupaste läsning men den är rätt intressant ibland faktiskt, hon verkar ha en väldigt spännande släkhistoria måste jag säga. Önskade att jag också hade det, min är så himla svennssonsvensson, nothing special. Kanske upp till mig då att göra något storartat eller miserabelt, haha. Den som lever får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0