Ny frippe

Efter att ha tvättat ut Kissie tupperingen så blev det rätt fint faktiskt, fick kommentaren att jag har sjukt lent och mjukt hår. Vad roligt, tackar för den. Föredrara faktiskt hellre mer naturligt utan så mkt produkter så håret bli alldeles hårt och stelt. Fast det där beror ju såklart på, man är ju sällan så fin i håret som när en snäll kompis fixar frisyren åt en. Just det, igår var första kvällen utan kryckor och vad kul det var! Tackar för trevlig sällskap och god sushi. Dock är det väldigt tveksamt om jag kommer kunna gå idag, år så sjuuukt öm i foten, har blåsor
 och skavsår -men det var värt de!

Nu ska jag städa lite och sen cykla lite kanske, den som lever får se.


Om bilderna så kan jag tillägga att det är tagna vid hemkomsten efter utgång, där av inte så fräscha ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygging!

2011-05-21 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0