Nu blir det korv

La precis på luren efter att ha ringt och klagat lite på tidningen topp Hälsa. Eller klaga och klaga, blev ju inte så mkt ris. Killen som satt i kunddtjänsten var så himmla trevlig och hjälpsam. Jag fick de bägge x-tra nummerna gratis (de hade gjort det till en tillsvidare premunation trots så inte var fallet!) och så  kommer mina premier hem till mig så fort de kommit in på lager igen. Det här m telefon får en alltid att undra vem man egentligen sitter m på andra sidan lurern, påminner mig om mina telefonförsäljardagar.

Nu ska jag äta korv och kom då genast att tänka på Sofia, korv älskarn 1# ;) Men vem kan klandra henne, man säger inte nej till bullen. Dessutom har vi massa korvbröd kvar sen Borga så det är väl lika bra att de blir uppätna nån gång. Vet inte om det är korven, lite sömn eller om jag bara generellt är glad men nu känner jag mig motiverad.

Föresten, tog fram min gamla jeansskjorta idag och vad jag saknat den slitna, gamla trasan. Älskar den, därför det tar emot lite att den är inne på sluttampen nu, inte mkt som håller ihop sömmarna ;) Tror pappa köpte den på 80-talet och jag tog gladligen över den. Ni vet när man hittat något som är perfekt så är det inte många andra som kan mäta sig, därför det känns lite oroande vad jag ska göra när väl dagen är inne för den älskade skjortan?!


Plikten kallar, ciao!




Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja men visst!! Bästa sedan 1999 ;)

Jadu ska på sjukhuset imorgon och ta några prover, troligen fått ngn jäkla vätskeansamling och shit....

2011-05-16 @ 23:16:36
URL: http://pauline.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0