Helgen kom, helgen gick

Detta har varit en varierande helg, träffade släkten för första gången på ca 5 år typ på moster Sylvias 60-års fest. Det var vaktiskt roligare där än förväntat, man får som dåligt samvete för att man inte träffar släkten oftare så är glad att jag for dit! Det var god mat och dryck, till efterrätten så fick man en shot päronlikör till och jiizes vad stark den var. Då blev man nästan lite tipsy haha.

På lördagen så var vi ett skönt gäng som käkade middag hemma hos Nedja, såklart gick jag emot strömmen coh hade sushi ist för kött. Det var dock en tabbe för jag var dum nog att köpa sushin på Ica i Vännes och det var inte den bästa jag ätit om vi säger så! ;) Efter det så såg vi United förlora mot Barca, virrade lite på stadens gator innan jag drog på en död hemmafest på Haga (hade varken mobil eller klocka, det är lyckat). Därefter gjorde jag och Nils Umeå osäkert i vår jakt efter kaffe, pratade om djupa saker så som synen på livet till ett rejält snusrus och 3.5or, det var exklusivt! Dock måste jag säga att snus verkligen inte min grej, blir alldeles nikotinfull och det känns som prillan äter upp mitt tandkött. Läskiga grejer det där.

NU så är det morsdag och jag är FET MÄTT, tagga middag, tårta, chips o karra till morsdags filmen sen då!! Personligen så är jag dock rätt  nöjd med min morsdagspresent. Köpte en fin glasskål från Mios i mors favoritfärg, fyllde den m hennes favorit karra och så fick hon det lilla gött paketet tsm m en film m Johnny Depp (även hennes favorit). Mamma blev jätte glad men för att sätat x-tra guldkant på dagen så bakade jag cupcales till henne i en mängd kulörer också !



LÖRDAG



(tar sig för håret och säger, H*ORA)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0