Welcome home!

Idag återvände mina föräldrar till Svearike, skönt. Med sig hademina gulliga päron endel vältänkta och en del mindre vältänka presenter, ex en tavla av en grön apa med mitt Kinesiska stärntecken. Uppskattar skesten men är väl kanske inte riktigt något som går ihop med inredning om vi säger så men det är tanken som räknas!  Idag var också första dagen m skoltaxi också, fett skönt! Risken är att jag kommer bli alldelens för van m skjuts till dörren som kommer att leda till en svår väg tillbaka till buss när foten väl är hel igen.

Nu när mami o papi är hemma igen så är ju kameran tillbaka, oh how I missed it! Därför kan jag nu uppdatera med de snygga örhängena jag fick av mamma (tyvärr är jag inte så fräsch med en dags gammalt smink men så fick det bli) och finfina bilder på foten och vad jag hoppar runt med hela dagarna.



Det är fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0