tjockt beteende

Åhhhh så mätt jag är! De som känner mig vet att jag har en tendens att trycka mer mat än vad jag behöver och idag blev det för mycket och nu känner jag mig alldelens tjock och ångesten kommer krypande. Inte dirket så att jag kan ta en runda och springa av mig det, nej blir att jäsa i soffan ist, brrr. Men det ska erkännas att det var gott. Problemet är bara att imorgon lär ju inte bli bättre då min pappa fyller år och tårta mm kommer att vara givet. Blir bara att investera i gymkort så fort gipset är av. Men just nu ska jag ta en paus från ångetsen och läsa nya nr av Solo och lyssan till Lisa Miskovsky, kändes lämpligt innan jag ska ska göra lite skola.

Bacio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0