Sorry paow, mama gone straight

Känner mig lite som en svikare efter att jag lovade Pauline att följe m ut imorrn(idag) men fick backa då jag i sista min bokar in en pluggkväll ist, fan vad torr jag (eller ansvarsfull och mogen) är men för att kompensera det föredömliga beteendet så ska jag och en av mina projektarbetskamrater trycka carra imorrn för att kompensera vår pluggkväll m lite vilt beteende. Dvs vi ska bli speedade på socker och fett ist , mmmh! 



Från förr förra helgen ute i vimmlet m Andrea och Paow


Kommentarer
Postat av: Pauline

Okejdå jag FÖRLÅTER dig väl. Men då är det fan party nästa helg!!

2011-04-01 @ 10:05:25
URL: http://pauline.spotlife.se
Postat av: Sylvia

ingen bider av din gips?

2011-04-05 @ 01:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0