Söndag då

Så har snart hela vecka 11 gått också, tiden bara rinner iväg ju! Bara 17 dagar kvar m gips om det läker som det ska, hurra! Helgen som har gått så var jag på Petras födelsedags middag i fredags och sedan utgång på Five. Måste säga att Five har tappat det men hade ändå en rolig kväll, trots kryckor. Var rätt intressant att många inte ens märkte att jag hade gips,haha känns väl skönt att folk inte fokuserar på det iaf. Fast måste erkänan att ibland kände jag mig som ett skadat djur som sågs som ett lätt byta bara för jag inte hade så lätt ta ta mig där ifrån haha.
     På lördagen var jag och Emma och fikade på Waynes på dagen och det var riktigt trevligt. Även om jag gled iväg och hamna i min egen värld och säkert prata på för högt om pingiselever, empirismen och annat som är rätt ointressant för andra människor att lyssna på. Efterråt tog vi en liten runda i det fina vädret som ett ett par gamla tanter, passar lillgamla jag :) På kvällen blev det ingen festande för mig, utan skjuts så komemr jag tyvärr inte så långt. Blev en lugn afton hos Petar istället och lite Life dokumentärer ist och ja, jag uppskttar dokumentärer! Ska nog dit ikv med men då blir det inget utbildande utan en film ist, håller tummarna för att det blir Buried m Ryan Renolds. Den killen är ju lätt en 10p.



Ryan Reynolds och klaustrofobikänsla, som gjord för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0