Bokrea

Vem hade trott att skolan skulle få en på bättre humör? Det blev iaf uppsvingen ur min lilla svacka, tur jag har så goá klasskamrater gör en glad. Att sitta isolerad hemma är inte ett liv som funkar för mig. Pratade om just det här idag om att ha en klass. Hon jag snackade med går ett extra år och har därför inga klasskamrater och kan tänka mig hur tråkigt det är, ingen att hänga m på hålen, plugga ihop eller låna anteckningar av och det var ganska så hon beskrev det. Dessutom så ringer vännerna och lockar med på spontana och roliga saker men då sitter hon i skolan, inte så kul. Det är skönt att kunna ha gemenskapen som en klass ger helt enkelt.

Idag efter skolan så åkte jag och min bror (han har typ blivit min extra hjälp för tillfället) på bokrean, tänkte att om jag nu inte får åka skidor på lovet så ska jag iaf ha något att läsa iaf! Fick med mig hem bla Carolina Gynnings Ego Woman. Tror den är bra, hon verkar ha ett rätt händelserikt liv. Funderade på att ta Elsas mode av Sofi Fharman men den lockade mig inte, känns som den romanen är rätt upprepande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0