03.03.2011

Egentligen så vet jag inte varför jag sitter och tittar på Spiderman 3, så jävla dålig film! Ressigören borde skämmas. Dessutom blir jag lack över hur Mary-Jane kan välja Peter Parker framför Harry Osborne?! Harry har allt, enda Peter har är en irreterande röst.

Idag var jag tillbaka på jobbet som pingistränare kan jag glatt meddela! Eller tillbaka och tillbaka, kan ju inte direkt spärra med eleverna men känns skönt att hitta tillbaka till vardagen iaf.

Nu har jag fotat några av presenterna jag fick från USA, haha asså mamma och pappa. Älskar dom men att köpa presenter är inte deras starka sida om vi säger så. Tex så vet mamma att jag gillar päls och djurinspirerade smyckensom typ mitt guldiga, krokodilarmband osv och då tänkte hon, jag köper en strassig grodring som ser ut som simgorgarmärket! Close, but no cigarr ;) Men som sagt, de försöker och det är ju tanken som räknas.


Den gröna apan...

Strassiga grodan

En magisk tröja, jämför m nedre bilden

One size, fits them all!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahhaha såååå himla fina saker! :D tycker du kör både med grodan och tröjan ikväll, vilken hit! ;)

2011-03-04 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0