Svacka

Oj vad jag har tappat det här m bloggandet, kom precis hem iaf efter att ha mött upp en snäll kompis som körde hit för att lämna mitt id, bankaoutomatkort och busskort som jag lämnade ifrån mig igår av nån anledning när jag var ute på krogen. Vaska ett maxmål gjorde jag också, stek. Nu hoppas jag bara att väskan m min mobil, ipod, wesc hörlurar, skor, tigerspary, somriga victoria secreat parfymen och smink finns kvar i ett säkert förvar i garderoben! Har typ en hel skattkista av mina favoritsaker i den väskan och allt smink jag äger så är den inte kvar så kommer jag att gråta. Nu ska jag sova, upp tidigt för jobb imorrn. Gud vad jag trivs på mios, välkommen in och säg hej nån dag!

Pussgodnatt!


Bild från tidigare utgång (dock var detta efterfesten ca 5-6 på morgonen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0