Effektiv dag

Vad duktigt jag har varit (till mesta dels) idag! Började dagen m övningskörning och sedan har jag sorterat och rensat i garderoberna, städat, monterat ihop nya fåtöljen, gått igenom bank/jobbpapper mm. Det tog längre tid än vad det låter som! Huvva, nu är jag dock en bra bit på vägen att få ordning i mitt liv men har mer att se fram emot att beta av efter jobbet imorrn. Nu ska jag skynda mig i säng, klockan är mycket och jag ska upp tidigt imorrn. Ha det gott!


Äntligen, en fåtöj som jag så länge saknat!


Hitta en poster under min röjning på de gammla pojkidolerna som jag fick av en kompis för länge sedan, hon visste hur mkt jag älskade dem. Åh, nostalgi! Vet inte om jag klarar av att slänga den knappt...


Nöjd efter städninig och doning *Mamma pose*


Har jag föresten berättat att jag har ny mobil? SII<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0