Rosé och längdskidor

Yes, så var det söndag och jag känner mig rätt utvilad. Dock så har jag skjutit upp på skolan tills ikv så kan mkt väl bli en uppesittarkväll ändå...

I fredags så höll Afrodite sin avskedsfest innan hennes flytt till Sthlm. Känns väldigt tråkigt att hon ska flytta men förstår henne och tror att hon kommer att få det jätte bra! Vaknade på lördag men knappt omärkbar bakfylla så körde en brittish breakfast m scrambled eggs, bacon och toast och sedan var det ut i spåret på längskidor, as trevligt! Det var hur vacker väder som helts så var tvungen att ta med mig kameran för att föreviga min lilla skidtur. Resten av helgen har bestått av god mat och chillaxa ;)







Kommentarer
Postat av: emmmma

mina plumsspår efter jag var och tog några fina kort, hihihihi

2011-01-23 @ 18:40:08
Postat av: emmmma

mina plumsspår efter jag var och tog några fina kort, hihihihi

2011-01-23 @ 18:40:28
Postat av: Kissthefist

haha jaha så det var du, vilken tur att de inte förstörde kompositionen i min bild då ;)

2011-01-23 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0