Clickclicksnap

Vad kul det var i lördags, det blev ingen Dubster pga snuskigt lång kö redan innan dörrarna öppnade men tc dög mer än väl. Tyvärr bröt jag min positiva trend då det gäller rökning och blossa upp en halv cigg men jag har fortfarande inte rökt en HEL cigg sen Håkan i november så är inte helt fy skam. Haha nu låter jag lite som en kedjerökare men det är jag verkligen inte, snarare en mild feströkre men även det är ju en dålig vana.

Lägger upp en underbar låt som passar perfekt en slitsam afton likt denna, mmh så perfekt för the moment.

The xx – Intro


Jag missbelåten för jag vill inte vara ensam på bild (observant person i bakgrunden?) Ångrar mig alltid att jag aldrig fixar håret, ligger som slickat. Sliick


Mkt bättre, ände helt ok vimmelbild för att vara jag. Brukar se mycket mera drägligt ut, tack för snäll fotograf!




Kommentarer
Postat av: Hilda

haha skön han där bak, ser ut att vara helt förälskad!



och btw, dubster? vad fan är det

2011-02-01 @ 13:08:31
Postat av: Kissthefist

haha ja eller så önskar han att fotografen ska skynda sig tills hans bord



That's for m to know and you to find out, men ser din poäng. Flux Pavilion ska det ju va! ;)

2011-02-01 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0