Var bara tvungen

Hade på Videotunes har om dagen och hade Valentines playlist in för den stunndade högtiden, eller om man kan kalla den så. Jag sprang ut och in ur vardagsrummet medan jag packade upp ur väskan och vem skymtade jag inte då i ögonvrån om inte Robert Downey jr, asså vilken hunk! Inser att han kanske är lite i äldsta laget, but still. Man ska alltid uppskatta skönhet! Snubbla över låten idag och kände mig bara manad till att dela med av den. Nu har jag till och med börjar lyssna på låten bara tack var Downey. Smart drag Elton, smart drag.




Kommentarer
Postat av: Hilda

är det tänkt att det ska se ut som att det är downey som sjunger eller? ingen stjärna på att mima

2011-02-17 @ 12:21:25
Postat av: Kissthefist

Haha jo det är tanken men vadå, så illa är han ju inte! ;)

2011-02-17 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0