Nu ska jag strukturera upp tillvaron

Efter att min koffeinchock hade lagt sig efter skoldagen så drog jag mig ner på stan för att inhandla en kassabok och en "dailyplaner", dvs kalenderbok ;) Tyvärr så var kalenderboken slut i mörkbrun kroccodil om man inte villa ha den stor som en anteckningsbok, vilket bara känns klumpigt enligt mig. Jag vill ju kunna ha med mig den överallt och det lär ju bli svårt om den är större än handväskan...

Sedan så fick jag hem mitt första nummer av topp HÄLSA som tyvärr inte var lika bra som jag hoppats. Dåliga träningstips, rätt ointressanta repotage och tråkiga recept. Men sen så kanske jag är fel åldersgrupp för tidningen också. Fast måste säga att den är en skön brytning mot alla övriga tjejtidningar som Solo och Cosmopolitan tex. Fast nästa gång jag köper en tidning så lär det nog bli Plaza eller Sköna hem, få saker är så avkopplande som inredning.


Jag idag, händerna skaka och jag kunde knappt sitta still! Men jag höll mig vaken, mission completed





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0