Aj-så-ut-i-helvette

Detta har veri en smått spårad helg. Hade en klassfest hemma hos mig i lördags. Det var riktigt fett och spårat. Tror det inte var något som vi inte hade gjort efter den kvällen. Till hörde att jag bröt foten, så jävla onödigt. Det värsta var att det hände rätt tidigt också, ca elva på kvällen jag bröt den. Jag minns det för jag hörde hur det smällde till i foten och kände att detta inte kan vara bra. Men inte stoppade det mig, jag dansade och körde på tills efter fem och sen lite till.

Kan ju däremot säga att söndagen inte var så kul, stökigt hem och crashad dator plus min fot som var svullen som en ballong och i en färgskiftning från blå-röd typ så efter brunch så bar det av mot akuten där man blev hållen i fem timmar. Är så himmla glad för att Josse var snäll och följde med mig så jag slapp vänta ensam, då hade det varit outlidligt.

Nu återstår det 6 veckor med gips och kryckor men vad kan man säga,
 -Shit happens when you party naked.

(Btw, tack för fb-rapen Gustaf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0