26.02.2011

Idag är det 5 vackor och 1 dag kvar tills jag får ta av mig gipset och ja, jag räknar dagarna. Är så himmla osmidig på kryckor, orkar inte hålla samma tempo som alla fotgängare (som känns att de har lagt i några växlar sen jag bröt foten). Sedan så är mina händer klart inte byggd för att hoppa runt på kryckor, en timme på kryckor och jag är done. Så tyvärr blev det ingen Vip-middag för mig igår vilker givetvis sög! Varför ska det alltid varea så sjuukt mkt trappor på alla uteställen?! Tänk på det, finns det någon som inte har trapp?? Isf, please do tell.

 Istället blev jag hemma och hade filmmaraton m brorsan ist. Vi hann avverka lite Big bang theory, Social network och Jackass the Movie 3D. Jag vet att det är lite sent att inte se Social network fören nu och jag kan bara instämma med alla andra när jag säger att den var bra. Historien blir extra bra när man vet att den är baserad på en sann historia. Och Jackass är ju alltid Jackass. Ett gäng dumma killar som gör korkade saker men visst, jag skrattar ju åt dem så de lyckas ju med vad de gör. Har dock väldigt svårt att tänka mig någon av dem med en flickvän om jag säger så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0