Så har andra advent kommit och gått

Gud så fort tiden går, det har redan hunnit vara både första och andra advent utan att jag hunnit reflektera så värst mycket över det. I helgen så har jag jobbat, hängt på krogen och myst inne när snön föll för första gången den här vintern. It was pretty great. Idag har jag varit på stan och shoppat lite, visar ev vad det var imorgon om lusten infinner sig. Något jag har att se fram emot imorgon är däremot ett julbord tsm med styrelsen i Ubtk, tänk att få simma m de stora fiskarna *exciting* ;) Nu ska jag kila mig isäng, hur kommer det sig att klockan alltid blir så mycket? Imorgon blir det nog tv förbud för unga föken. Xoxo


Bilderna är ifrån min vän Hilda, fler finns på hennes blogg http://hildacarlsson.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0