Näst sista dagen på jobbet

Gud så fort tiden har rusat iväg, det är knappt så man förstår det. Jag har verkligen älskat att jobba på mio nu i sommar och kommer sakna jobbet när det är över. Som tur är har jag iaf en dag till och har man tur så får man jobba öite extra i höst. Veckan som är har varit och är hektiskt med saker att göra varje dag. Igår tex passade jag på att umgås med josse och jacob som flyttar till barcelona på måndag. Vi åt middg hemma hos hennes pappa som han tillagat och det var alldelens underbart gott. Efter middagen gick vi alla på bio och såg Bridemades, oj vad ala i salongen skratta. Filmen var jätte bra men inte riktigt allt som jag hoppats på. Det var if ännu en mysig kväll som veckan hade att erbjuda. Nu ska jag återvända till jobbet, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0