Hemma från the deep north

I helgen var jag och min familj och hälsade på hos farmor och farfar långt in i norra Sverige. Hahah nä nu ska vi inte överdriva men när man riskerar att springa på en björn under promenaden så får man nog kalla det deep north endå ;) Vi åt i vanlig ordning sjuk mkt mat och träffa släkt som man så annars sällan ser. Nu är dock klockan alldeles för mkt och jag har alldeles för mkt att göra imorgon fr att sitta uppe så här sent. Godnatt folket!

 
Bilderna är rätt missvisnade när det kommer till lingonväxten i skogen, det var verkligen överallt! Slu kunde inte ha mer fel om ligonåret iår

Jag tog en promenad till sjön, otroligt vackert hur himmelen spegalde sig i sjön


Så charmigt! Farmor och farfars album från när de var ung, åh vad vackert det kunde vara på den tiden.


That's how you do it right!


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej :)

2011-08-24 @ 13:02:47
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0