Euforisk!

Asså lyckan att kunna lämna mitt hus för en cykeltur i fridfull vårmiljö är ju verkligen terapi för själen! Blev så glad av att andas frisk luft och känna mig "fri" från kryckorna var underbar. Haha nu låter det kankse lite överdrivet men att kunna vara ute i naturen och springa/gå/cykla är något som jag verkligen har saknat! Tack min gulliga bror som kirrade cykeln åt mig.

Föresten, hittade en riktig Kissthefist låt idag och som fick hälften av alla att dra veven i korridoren(hur många som befann sig i korridoren kan vi utelämna). Nu stekerr vi, glajjor och billig rosé -tré bien ;) Kommer dras på Valborg, det vet du lika säkert som att påven ligger på rygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0