Tjock beteende

Jah, idag var jag förbi en sväng till på Klara måltid och köpte lite mer choklad. Inte bra alltså, haha. Nog för att den inte ser så apptiplig ut, eller som en i klassen sa -"mögligt" men det är faktiskt bara sockret i chokladen som har sockrat sig. Dvs sockret har som "krupit ur" chokladkakan när den smälte. Den skär sig lite skulle man kunna säga.  Alltså inge fel på den och jag får billigare godis så jag är nöjd!

Sen var jag bara tvungen att lägga upp en bild på en grabb som personligen är lite för söt för min smak men killen har kropp, det ska erkännas!



(Det mesta av chokladen på bilden är faktiskt Petras ska tilläggas!)


Helt rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0