Busybusy

Skola, jobb, vänner och födelsedagar, fullt upp helt enkelt. Hittils har jag lyckas disponera min tid rätt bra, hann köpa Josses och Emmas födelsedagspresent idag tex! Jag var nöjd med köpen och Emma också, får se vad Josefin tycker om sin present... Hade jätte gärna velat läggau pp bilder på dem men det blir ju lite spoilervarning och de skulle hitta hit till det här inlägget.

När jag ändå var på stan så handlade jag lite till mig själv också, gjorde några grymma fynd på Glitter idag bla. Favoriten är dock ekorrhalsbandet från H&M, love it! Lägger några av de senaste köpen.

Nu ska jag se om jag lyckas ställa larmet på mobilen (den har inte riktigt blivit den samma efter den åkte i toaletten i helgen, eheh) och ta mig i säng, förstår inte hur det kan ta en sånn tid varje gång.

Sov så gott alla därute!






Kommentarer
Postat av: Emmmms

mer än nöjd! TACK igen :D

2010-09-08 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0