Tillägnat mina fina pingiselever

Ja, idag (eller igår blir det väl nu) så hade jag och Rasmus namnsdag. Det var dock bara mina pingisbarn (och Malin då ska nämns) som var gulliga nog att komma ihåg det. Tur jag har dem. Sen så kände mina små glädjesjälar igen mig från helgens tidningen också, det var roligt. Älskar kommentaren som fälldes idag på träningen då det blev lite dram i slutet när två av kidsen började bråka och jag o Emma försökte reda ut det. -Ja kom tillbaka nu, för man måste lyssna på föräldrar och då måste man komma tillbaka! Helt rätt, visa oss vuxna och föräldrar respekt. Fast jag hade hellre nog hamnat i vuxenkategorin om jag fått bestämma själv... Haha!

Nu ska jag sova, jobb 07.20 imorgon och teori på kvällen så lär nog inte va hemma fören efter nio. It's a hard knock life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0