Jag vill inte hem...

Ikv är sista kvällen innan jag åker hem imorgon och det känns inte kul alls. Tiden har verkligen gått fort. Ifs så åker inte fören på aftonen så hinner på stan osv men hade gärna stannt längre men tyvärr så kallar jobbet :/
Pengarna har ju rullat iaf, fast inte så farligt ändå. Eller får återkomma om det imorrn ist efter shoppingen kanske haha. Nä, nu ska jag vara sparsam. Återvänder ju om två veckor för Håkan Hellström, det kommer bli kalas!

Idag så har jag, My och Nedja varit och besökt Vasa Museet och det har varit jätte kul! Älskar museeum, finns ju som inga bra i Umeå riktigt. Vi hängde m på barnrundturen då vi missa "vuxenturen" men det gjorde inget, tjejen var väldigt engagerad och lättlyssnad på haha :D  

Lite bilder från gårdagen,
tyvärr blev det inga turistoutfits men det gick ändå ;)



Och vi avslutade kvällen med te för min röst som numera är obefintlig men det betyder bara att man har haft oligt haha!

Today







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0