Haircut

Har ju klippt mig, glömde jag säga. Blev väldigt bra och frisöeren var rolig. Vi hade bla ett intressant samtal om löshår, smink osv då jag sa att det måste vara läskigt om man tex följer en tjej hem men väl där så börjar hon plocka ur sitt hår osv. Lite av en besvikelse kan det bli? Han svara med att som kille så är man beredd på att de ser lite "annorlunda" ut när sminket har åkt av. Haha, så sant!

Han var hur skön som helst, jag hade inte så mkt till röst heller pga lördagen och lyckades kraxa fram att jag tappade rösten i helgen. Han svara att han tappade minnet, haha då vet man att man har haft roligt ;) Så fick jag håret fönat också, riktigt nice. Blev alldelens bouncy och fint. Tyvärr knäppte jag de här bilderna på kvällen så håret hade tappat lite av sin fina form.

Ok nu ska jag sova, på riktigt. Night :*



Kommentarer
Postat av: anna

Haha åh, det är faarligt gott. Mumselimums ;D

2010-11-04 @ 11:12:28
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Hilda

snygg du är!!! när ska vi ses?;)

2010-11-04 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0