Natten är ung och så är jag

Eftersom det är fredag så håller jag på att fixa mig inför utgång och medan jag väntade på att mina naglar skulle torka så kollade jag runt lite på bloggar. På Hildas blogg så hade hon lagt upp en film som vi och linnea hade gjort i 8:an. Hahah, gud jag höll på att dö! Kändes kul att veta att hela hildas klass hade tittat på den tsm ;) Så mycket pinsamt but if you can't laught at your self, haha. Tvungen att lägga upp den jag med, se och njut av första klassig humor.


Kommentarer
Postat av: japaneese dude #2 aka adolf aka hilda

hahaha alltså jag älskar den här, älskar!!! kan se den hur många ggr som helst. så tråkigt för alla andra som inte fattar hur underbart roligt och fullkomligt genialiskt det här är

2010-11-28 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0