Bussvärdinna för en kväll

Ikväll har jag, Malin och Sofia agerat "bussvärdinna" åt en skara människor från olika delar av Sverige som jobbar innom Hållbarhet. Vi bjöd på snittar och champange. Dock så var det en spännande utmaning då vi skulle göra detta när bussen rulla och samtidigt trängas i en minimal busskorridor. Det gick bra iaf och det var roligt :) Desssutom få fick vi var sin pälsmössa som vi skulle ha på oss vilket var väldigt passande då det var ca -10 grader ute! Den värmde bra och gick ihop med jackan, får kankse dra fram den några fler gånger i vinter.

Nu ska jag hoppa ur mina obekväma jeans och göra lite skola tror jag, är på tiden att jag tar tag i den saken.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0