AC-toppen 21 november

Hade ju inte lagt in bilderna sen i söndags då mina eminenta elever briljera på AC-toppen i Umeå och som jag trott så blev det en pallplats! Så stolt jag var alltså, tänk vad långt de har kommit på knappt ett år då de inte ens kunde racketfattningen. Det var svårt dock att inte hejja på för mycket, man ska ju helst inte låta så mycket alls från åskadarbänken i pingis men det är svårt! Tror jag fick både magsår, hjärtsvikt och blev gråhårig i förtid men det var lätt värt det. Förutom att alla vann minst en match (vilket är väldigt stort på första tävlingen) så vann David också pris för bästa matchanda eller fairplay vad man nu kan kalla det, vilket han helt klart förtjäna! Nog för att alla andra av mina elever uppförde sig exemplarsikt också :} Haha nu ska jag sluta, blir alldeles för mammig över detta men fett kul var det iaf för deras skull iaf!




Kommentarer
Postat av: emmmmmaaaa

wohoo! mitt fin-rack på bordet!!! (fin-pappa sittande bredvid bordet för den delen också) men neeej, såklart det är david bilden handlar om, stort tränar ögonblick för oss!

2010-11-24 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0