19.11.2010

känns som att jag kommer att spricka atm, inte helt ovanligt mig haha. Har nämligen nyss smällt i mig hembakade subwaykakor men de var riktigt goda kan jag meddela. Ikv har jag bara jobbat och tagit det lugnt, har varit riktigt skönt. Insåg att det var bäst att hoppa över alkoholen ikv eftersom jag ska på julbord imorgon i Dorotea med släkten. Det är en tillställning som man inte vill vara bakis på. Plus att jag måste upp 08.00 på morgonen vilket känns lite jobbigt. När jag tänker på det så kommer jag inte att få någon sovmorgon alls i helgen då det är AC-toppen på söndagen och givetvis ska jag vara där och stödja mina elever! Ca 11-12st ur vår grupp som tävlar och känner på mig att en pallplasering inte är bortom räckhåll.

Kom föresten på att jag helt och hållet glömt att lägga in bilder från Umeå fashion weekend, får kanske göra det i helgen om jag hinner. Nu ska jag städa undan lite i köket så det ser ut lite mindre som ett slagfält.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du hittat en rutig jacka nu? Ser sjukt snygg ut iaf!

2010-11-20 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0