14.05.2010

Ikv blev ju inte som planerat, klassfesten fick skjutas på så då blev det bio med tjejorna ist! Vi såg Iron man 2 som var förvånads värt bra måste jag säga. När jag hade sett trailen så var jag rädd att det bara skulle vara en massa explotioner och nån dåligt oneliners som ska vara rolig men i själva verket är mest pinsam. Turligt nog hade filmen humor, den kanske inte passar alla men jag skratta iaf. Sen så var filmen väldigt snyggt gjord också, skådespelarvalet var inte dåligt det heller ;) Någonting som är sämre är att jag är ju en såndär som skrattar väldigt högt åt de dåliga skämten, typ redonkyless-skämtet från Shrecktrailern innan filmen. Det var jag och en tjock farbror som skratta i hela salongen typ... But, I'm okey with it.  

Andra filmer som jag ser framemot är Sex and the City 2, Shreck 4 (tror jag det blir), Twilight 3, Prince of Persia
 och The A-team. Något att se fram emot dvs. Synd bara att det är så många premiärer under sommaren, då ska man ju inte gå på bio! Då ska man grilla och bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0