På gång!

Nu är rumsrenoveringen äntligen på gång på riktigt, jag har jobbat mycket med mitt rum under hela lång helgen. Det tog betydligt längre tid att flytta ut saker och möbler än vad jag trott. Nu så är iaf den gammla tapeten borta och jag har börjat slipa väggarna vilket är bland det jobbigaste jag gjort, speciellt när det inte ens syns att jag har slipat! Ingen lön för mödan. Jag väääldigt mkt slipning kvar men får spara på den ett tag till, har alldeles för mkt att göra just nu. Det är massa prov och inlämningar som ska göras i veckan, en riktig mardrömsvecka.




Nu

Sen kan jag ju faktiskt meddela att min vegg vecka går riktigt bra och jag har bara två dagar kvar till en helv vecka har gått utan kött. Jag är lite överraskad hur bra det gått förutom på morgonen då, jag saknar skinkmackor! MEn det gäller bara att hitat substitut, tex tofu. Idag åt jag bla en himmelskt god sallad som jag drog ihop själv med vad som fanns hemma. Tur att vi hade hallomi kvar sedan helgen, en riktig smakhöjare som får mig att minnas soliga Cypern.

 
Den ser kanske inte så grön ut men man kan skymta salladen där under.

Mango on the side, en av mina absoluta favorit frukter!

Nu ska jag fortsätta skrivandet på min uppsats som ska vara klar tills kvällen och jag är inte ens nära på avsluta den, riktigt synd att jag har en sådan dålig framförhållning fast jag tycker mer om att kalla mig själv för tidsoptemist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0